Identyfikacja wizualna

Spójne i czytelne komunikowanie przedsiębiorstwa może przyczynić się do jego sukcesu, nie tylko na tle marketingowym. Zadaniem identyfikacji wizualnej jest połączenie celów biznesowych z właściwym oddziaływaniem na potencjalnych i obecnych klientów, tak by wyróżnić się na rynku innych marek.

Często się nie zastanawiamy czy kolory mają znaczenie, czy wybór czcionki coś oznacza albo czy im więcej informacji tym lepiej. Owszem, to wszystko ma znaczenie. Identyfikacja wizualna bardzo mocno opiera się o dziedzinę sztuki. W dużym skrócie identyfikacja wizualna to kreowanie wizerunku marki postrzeganej przez klientów.

Tworzymy identyfikację wizualną głównie na potrzeby stron internetowych, ale mamy także doświadczenie z materiałami reklamowymi.

Chętnie się podejmujemy tworzenia :

  • logo/logotypów
  • druków firmowych np. papier firmowy
  • wizytówek
  • ulotek reklamowych
  • grafiki firmowej
  • kolorystyki firmowej